Служба підтримки клієнтів hotelmix.com.ua

Будь ласка, візьміть до уваги, що обробка запитів наразі триватиме довше, ніж зазвичай, через пандемію коронавірусу COVID-19.

Ми робимо усе можливе, аби допомогти вам з вашими бронюваннями та залишатися гнучкими навіть в таких невизначених обставинах. Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.

Потрібна допомога? Перегляньте наші Поширені запитання

Чи можу я забронювати номер, не маючи кредитної карти?

Так, ви можете зарезервувати номер, використовуючи картку іншої людини (тільки з дозволу власника картки).

Чому я повинен(-на) надавати дані своєї кредитної картки?

Дані вашої кредитної картки необхідні для підтвердження і гарантії бронювання.

  • Якщо ви обрали тариф "1EUR депозит" або "Тільки за передоплатою", вказана сума буде знята з вашої карти для оплати бронювання.
  • Якщо ви обрали тариф "Оплата в готелі", вказана сума може бути тимчасово заблокована на вашій картці і стягнута у разі незаїзду або скасування бронювання пізніше зазначеного терміну.

Коли сплачується проживання в готелі?

Час оплати залежить від умов бронювання, яке ви робите. Ця інформація надається в "Умовах оплати" на сторінці бронювання. Ви також можете знайти їх в своєму електронному листі про підтвердження.

Як упевнитися в тому, що моє бронювання підтверджено?

Після того, як ви забронювали номер, ви перейдете на сторінку підтвердження, на якій відображається номер бронювання та ПІН-код. Це означає, що готель отримав дані про ваше бронювання і підтверджує резервування.

Ми також відправимо вам підтвердження електронною поштою.

Я забронював (-ла) номер в готелі, але не отримав (-ла) підтвердження на адресу електронної пошти. Що мені слід зробити?

Будь ласка, перевірте, чи правильно ви вказали адресу своєї електронної пошти.

Потім перевірте папки "Вхідні повідомлення" і "Спам" на наявність листа з підтвердженням в разі, якщо ваш поштовий агент зазначив лист, як спам.

Ви також можете зайти на сторінку "Мої бронювання", ввівши номер вашого бронювання та ПІН-код, які ви отримали відразу при завершенні бронювання, і перевірити підтвердження там.

Під час всього процесу бронювання ми використовуємо всесвітньо відомі технології безпеки для захисту ваших особистих даних і даних про карту, а саме:

  • HTTP Secure (HTTPS), кякий гарантує безпеку з'єднання і конфіденційність даних користувача. Протокол зв'язку HTTPS шифрується протоколом Secure Sockets Layer (SSL) для забезпечення захисту обміну даними між користувачами і нашими серверами.
  • Сертифікація за PCI DSS - стандарт безпеки, розроблений для забезпечення безпеки даних про власників платіжних карт, які передаються, зберігаються і обробляються, а також для запобігання шахрайства з кредитними картами. Він був прийнятий платіжними системами Visa, MasterCard, American Express, JCB International і Discover Financial Services як загальний стандарт безпекидля кожної з їхніх програм.

Так, це можливо. Існує два варіанти:

  • Якщо ви обрали тариф "1EUR депозит", перейдіть на сторінку "Мої бронювання", введіть номер свого бронювання та ПІН-код, виберіть "Перевірити стан платежу" і вкажіть нові дані про карту.
  • Якщо ви обрали тариф "Оплата в готелі", вам необхідно напряму зв'язатися з готелем.

Ви можете знайти загальні умови скасування бронювання в нижній частині на сторінці готелю.

Щоб перевірити умови скасування конкретного бронювання, будь ласка, введіть ваші дати в поле "Доступність" або натисніть на "Знайти" або "Перевірити наявність місць".

Після того, як ви завершили резервування і отримали лист з підтвердженням, ви можете знайти умови скасування в розділі "Деталі вашого бронювання".

Показати інші питання